Skip to main content

Deklaracja Dostępności

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony GGP-PL: Generacje i Rodziny.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niezrozumiałe alternatywy dla ikon/symboli w menu i etykietach linków
  • Brak informacji o stanie rozwinięcia lub zwinięcia listy w menu głównym
  • Nieprawidłowa nazwa elementu listy wyboru języka, brak wskazania aktywnego języka oraz stanu tego elementu
  • Niewidoczny symbol listy rozwijanej w elemencie wyboru wersji językowej w trybie wysokiego kontrastu
  • Niewidoczna informacja o wersji językowej po powiększeniu tekstu
  • Niewidoczny logotyp serwisu X przy powiększeniu 400%
  • Brak widocznego fokusa na przycisku zmiany języka oraz niewystarczający kontrast fokusa na niektórych elementach strony
  • Brak mechanizmu zamykania treści spod kursora w menu głównym
  • Rozwinięcie menu nie jest możliwe przy użyciu obsługi dotykowej ekranu
  • Brak minimalnego kontrastu tekstu skiplinku oraz tekstu ścieżki nawigacji (breadcrumbs)po powiększeniu tekstu
  • Brak informacji o obszarze strony ze ścieżką nawigacji (smartfon)
  • Listy utworzone bez użycia tagów semantycznych
  • Nieodpowiednia hierarchia, puste nagłówki i brak oznaczenia nagłówków występujących wizualnie na stronie
  • Nieadekwatne nagłówki w stopce dla elementu „Przekierowanie do tłumacza online języka migowego” – link połączenia z tłumaczem języka migowego znajduje się w stopce w części „Polityka i zasady”
  • Linki typu „Czytaj więcej”, które nie informują o celu łącza i nie są specyficzne
  • Niezgodność widocznych etykiet „Czytaj więcej” z dostępną nazwą przycisku
  • Opisy alternatywne grafik nieokreślające celu linku
  • Użyto formatowania w tabeli dla utworzenia układu strony
  • Nieprawidłowa kolejność odczytu: komunikat dotyczący plików cookies odczytywany na końcu treści strony
  • Brak strony z polityką cookies (błędne łącze z poziomu banera z polityką cookies)
  • Brak komunikatu zwrotnego o wykonanej akcji (zaakceptowaniu/nie wyrażeniu zgody) w banerze cookies
  • Brak informacji o przeładowaniu strony przy zmianie języka strony
  • Brak ostrzeżeń o otwarciu strony w nowym oknie
  • Błędy w strukturze kodu HTML
  • Etykiety elementów nawigacyjnych w języku angielskim
  • Konieczność przewijania w dwóch wymiarach w sekcji „Najczęściej zadawane pytania”
  • Brak zdefiniowania roli przycisku dla elementów w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” i oznaczenia stanu rozwinięcia tych elementów
  • Brak nagłówków w sekcji „Najczęściej zadawane pytania”
  • Załączniki na stronie bez właściwych opisów uwzględniających cel łącza i wielkość pliku
  • Niedostępne dokumenty na stronie

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej strony przeprowadzonego wewnętrznie. Wyniki badania przedstawia Raport – Audyt dostępności cyfrowej strony Program Generacje i Rodziny (pdf, 3,37 MB).

Skróty klawiszowe

Na stronie można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biuro ds. Dostępności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami — mailowo bon@sgh.waw.pl lub telefonicznie 225649463.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
Biuro ds. Dostepności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami,
Adres: al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa (Mokotów), budynek G (główny), pokój 223,
mail: bon@sgh.waw.pl,
telefon: 225649463.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostępność komunikacyjno-informacyjna