Deklaracja Dostępności
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja Dostępności dotyczy strony GGP-PL: Generacje i Rodziny.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niezrozumiałe alternatywy dla ikon/symboli w menu i etykietach linków
- Brak informacji o stanie rozwinięcia lub zwinięcia listy w menu głównym
- Nieprawidłowa nazwa elementu listy wyboru języka, brak wskazania aktywnego języka oraz stanu tego elementu
- Niewidoczny symbol listy rozwijanej w elemencie wyboru wersji językowej w trybie wysokiego kontrastu
- Niewidoczna informacja o wersji językowej po powiększeniu tekstu
- Niewidoczny logotyp serwisu X przy powiększeniu 400%
- Brak widocznego fokusa na przycisku zmiany języka oraz niewystarczający kontrast fokusa na niektórych elementach strony
- Brak mechanizmu zamykania treści spod kursora w menu głównym
- Rozwinięcie menu nie jest możliwe przy użyciu obsługi dotykowej ekranu
- Brak minimalnego kontrastu tekstu skiplinku oraz tekstu ścieżki nawigacji (breadcrumbs)po powiększeniu tekstu
- Brak informacji o obszarze strony ze ścieżką nawigacji (smartfon)
- Listy utworzone bez użycia tagów semantycznych
- Nieodpowiednia hierarchia, puste nagłówki i brak oznaczenia nagłówków występujących wizualnie na stronie
- Nieadekwatne nagłówki w stopce dla elementu „Przekierowanie do tłumacza online języka migowego” – link połączenia z tłumaczem języka migowego znajduje się w stopce w części „Polityka i zasady”
- Linki typu „Czytaj więcej”, które nie informują o celu łącza i nie są specyficzne
- Niezgodność widocznych etykiet „Czytaj więcej” z dostępną nazwą przycisku
- Opisy alternatywne grafik nieokreślające celu linku
- Użyto formatowania w tabeli dla utworzenia układu strony
- Nieprawidłowa kolejność odczytu: komunikat dotyczący plików cookies odczytywany na końcu treści strony
- Brak strony z polityką cookies (błędne łącze z poziomu banera z polityką cookies)
- Brak komunikatu zwrotnego o wykonanej akcji (zaakceptowaniu/nie wyrażeniu zgody) w banerze cookies
- Brak informacji o przeładowaniu strony przy zmianie języka strony
- Brak ostrzeżeń o otwarciu strony w nowym oknie
- Błędy w strukturze kodu HTML
- Etykiety elementów nawigacyjnych w języku angielskim
- Konieczność przewijania w dwóch wymiarach w sekcji „Najczęściej zadawane pytania”
- Brak zdefiniowania roli przycisku dla elementów w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” i oznaczenia stanu rozwinięcia tych elementów
- Brak nagłówków w sekcji „Najczęściej zadawane pytania”
- Załączniki na stronie bez właściwych opisów uwzględniających cel łącza i wielkość pliku
- Niedostępne dokumenty na stronie
Przygotowanie Deklaracji Dostępności
Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej strony przeprowadzonego wewnętrznie. Wyniki badania przedstawia Raport – Audyt dostępności cyfrowej strony Program Generacje i Rodziny (pdf, 3,37 MB).
Skróty klawiszowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biuro ds. Dostępności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami — mailowo bon@sgh.waw.pl lub telefonicznie 225649463.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
Biuro ds. Dostepności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami,
Adres: al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa (Mokotów), budynek G (główny), pokój 223,
mail: bon@sgh.waw.pl,
telefon: 225649463.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.